Ηλίας Σκόδρας: Ανακοίνωση της υποψηφιότητας του με τον Γιάννη Λιάση



Μετά από πολλή σκέψη αποφάσισα να αποδεχτώ την πρόταση του κυρίου Γιάννη Λιάση και να είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στην Δημοτική Ενότητα Αμυνταίου. Είναι η πρώτη φορά που θα είμαι υποψήφιος, παρόλο που είχα δεχτεί προτάσεις και στο παρελθόν. Αυτή τη στιγμή νιώθω έτοιμος να προσφέρω από μια θέση ευθύνης και σε συνδυασμό με τις διαβεβαιώσεις που έλαβα από τον κύριο Λιάση, το όραμα που έχει για τον Δήμο μας και την εμπειρία του στην τοπική αυτοδιοίκηση πιστεύω πως είναι η κατάλληλη στιγμή να προσφέρω κι εγώ από τη μεριά μου τα μέγιστα. Ο Δήμος μας συνεχώς παρακμάζει , οι νέοι φεύγουν και η ανεργία ανεβαίνει στα ύψη. Όλοι, λοιπόν, πρέπει να κάνουμε το καλύτερο δυνατό προκειμένου να αλλάξει αυτή η κατάσταση .
Καθώς ο κόσμος εξελίσσεται και η ανάπτυξη της τεχνολογίας είναι εμφανής σε όλους τους τομείς της καθημερινότητάς μας, χάρη στην ειδικότητά μου (πληροφορικός) είμαι έτοιμος να βοηθήσω στον εκσυγχρονισμό και την ψηφιοποίηση του Δήμου μας. Η πληροφορική θεωρείται η βαριά βιομηχανία των φτωχών (δηλαδή δεν χρειάζεται μεγάλες επενδύσεις αναλογικά )και είναι η επιστήμη του μέλλοντος . Ένας δήμος ψηφιακά αναπτυγμένος θα δώσει μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης, θα προσελκύσει επενδύσεις και θα ανοίξουν θέσεις εργασίες.
Από την στιγμή που έγινα πατέρας και αποφάσισα ότι εδώ είναι ο τόπος που θα μεγαλώσω το παιδί μου επιθυμώ έναν τόπο ανάπτυξης και αειφορίας. Είμαι λοιπόν πρόθυμος και έτοιμος να βάλω όλες μου τις δυνάμεις για να προσφέρω έναν τόπο καλύτερο . Η περιοχή μας παρά τα προβλήματά της είναι ένα υπέροχο μέρος με πολλές αναξιοποίητες δυνατότητες που θα προσπαθήσω και εγώ να τις αναδείξω. Εξάλλου, όπως υποστηρίζει και ο συνδυασμός μας «Μαζί για τον Τόπο μας» ο καθένας είναι χρήσιμος στον τομέα του και όλοι οφείλουμε να βοηθήσουμε αυτόν τον τόπο να πάει μπροστά .¨
Με τιμή
Ηλίας Σκόδρας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Συνδυασμό του Γιάννη Λιάση
''Μαζί για τον τόπο μας-Ανεξάρτητη Δημοτική Συνεργασία"

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Close Menu